Môžem dostávať automatické reporty o mojich sprocesovaných kartových transakciách?

Áno. TrustPay poskytuje report sprocesovaných kartových transakcií, ktorý je posielaný automaticky, s každým finančným zúčtovaním transakcií, ktoré od nás dostávate za vaše sprocesované kartové transakcie. Tento report obsahuje tabuľku s výslednou sumou, ktorú dostanete na váš účet v banke alebo váš účet v TrustPay, zostatkom rollingových rezerv a tabuľku, ktorá obsahuje informácie o všetkých transakciách, refundoch, chargeback-och a poplatkoch. V prípade, že máte záujem o túto službu, prosím, obráťte sa na našu zákaznícku podporu alebo priamo na vášho account manažéra.

V akom formáte je report kartových transakcií a ako sa k nemu môžem dostať?

Na základe toho, aký máte zmluvný vzťah s TrustPay ponúkame naším klientom dve možnosti:

  • Pre priamych obchodníkov: report je generovaný v .xls (Excel) formáte a posielaný na emailovú adresu, ktorú nám poskytnete.
  • Pre PSP obchodníkov: report je generovaný v.csv formáte (sumárny súbor a súbor so zoznamom transakcií). Report je generovaný pre každého obchodníka PSP separátne. Tieto reporty si môžete stiahnuť v TrustPay prostredníctvom FTPS metódy spojenia zdieľaných priečinkov. Pre viac informácií o nastavení tejto služby kontaktujte vášho account manažéra.

Môžem nastaviť viacero emailových adries pre prijímanie reportov kartových transakcií?

Nie. Pre prijímanie reportu kartových transakcií môžete nastaviť pre celú spoločnosť len jednu mailovú adresu. V prípade, že máte záujem, aby report dostávalo viacero osôb, odporúčame Vám vytvoriť si zdieľanú emailovú schránku.

Kedy dostanem report kartových transakcií?

Report dostanete medzi 15:00 a 17:00 v ten deň, kedy Vám bolo vyplatené finančné zúčtovanie.

Čo znamenajú popisy vo finančnom zúčtovaní, ktoré som dostal na svoj bankový účet alebo účet v TrustPay?

Popis obsahuje špecifické referenčné číslo (napr.TP000403853), ktoré je taktiež uvedené v „Sumáre zúčtovania obchodníka“ vo vašom reporte kartových transakcií. Toto referenčné číslo vám umožní spárovať vysporiadanie účtu s reportom kartových transakcií a transakciami obsiahnutými v reporte.

Môžem dostať detailné vysvetlenie jednotlivých políčok obsiahnutých v reporte kartových transakcií?

Áno. Manuál k reportom kartových transakcií si môžete stiahnuť tu.

Môžem dostávať mesačné výpisy mojich sprocesovaných kartových transakcií?

Áno, v prípade, že máte zriadený prístup do OmniPay/RAM konzoly, TrustPay ponúka Mesačné výpisy, ktoré sú zasielané automaticky, vždy prvý pracovný deň kalendárneho mesiaca, za predchádzajúci mesiac. Tento výpis obsahuje tabuľku s počiatočným a záverečným stavom vašich MID-ov, pohyby na MID-och uskutočnené počas celého mesiaca a tiež stav rollingových rezerv. V prípade, že máte záujem o túto službu, prosím, obráťte sa na našu zákaznícku podporu alebo Vášho account manažéra.

Manuál k Mesačným výpisom nájdete tu.

Späť nahor
Táto stránka používa cookies, aby Vám poskytla lepšiu úroveň služieb. Prehľadávaním webových stránok TrustPay súhlasíte s používaním cookies. Viac informácií o tom, ako používame cookies nájdete tu.